vineri, 25 septembrie 2009

castiga un balsam de buze, o apa de toaleta In Harmony si o crema de ochi revitalizanta cu SPF 15 de la LIIV Botanicals



Am o prietena cu toane. Cu etape. Se schimba la bataia vantului, azi vrea sa fie budista, maine isi vopseste suvitele brunete in verde-albastrui. Se duce la un concert metal-rock si ziua urmatoare apare in toata splendoarea ei feminina intr-o rochita dantelata. Ma uit la ea cu o mica-dar-reala invidie si-mi zic ” fata asta e un curcubeu”. Ultima ei meteahna: produsele bio. Mi-a investigat baia de-a fir a par, a vrut sa-mi arunce un gel de dus dar m-a crutat cand a gasit pe etajera o crema de zi de la Liiv Botanicals. Produsele din aceasta gama nu contin parabeni (si nici un alt tip de conservanti), nici coloranti si sunt facute din esente pure de plante.

Prietena mea m-a inspirat sa va provoc la un nou concurs. Puteti castiga un balsam de buze, o apa de toaleta In Harmony si o crema de ochi revitalizanta cu SPF 15 de la LIIV Botanicals.

Pentru mai multe detalii click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu